A Digi és az ő technikája

Valamilyen láthatatlan kezek belenyúltak a Digi számlázási rendszerébe.



Az persze nem derül ki, hogy milyen létszámú előfizető küzd a problémával, a telefont felvevő panaszkezelő elsóhajtotta magát, nem egyedi a probléma.

 

A szerződés szerint a szolgáltató szolgáltatást nyújt, az igénybevevő ügyfél pedig fizet. Ki, milyen módját választotta ennek, de az biztos, aki a csekkes megoldást választotta bizony kb. március óta azzal szembesül, hogy neki kell figyelnie, kapott-e a Digitől aktuális díjbekérőt, vagy nem. Nem, nem kapott.

 

Eleinte még próbál a szerződő fél megoldást találni, bemegy egy ügyfélszolgálatra, ha épp útba esik, kivárja a sorát, elmondja, hogy befizetné a díjat, mert nem kapott csekket. Udvariasan megköszönik, elveszik a pénzt, megkapja érte az igazolást, majd várja a következő hónapot. Ismételten nem érkezik levél, ezért emailt ír, majd miután a szokásos "bejelentését fogadtuk, feldolgozás után válaszolunk" generál automata választ kapja és semmi mást, átutalja online az esedékes díjat azzal a megjegyzéssel, hogy ebből nem szeretne rendszert csinálni. Egy hét múlva visszaérkezik a válasz, az aktuális díj lekönyvelésre került, egyenleg 0. 

 

Következő hónap félidejében felhívja az ügyfélszolgálat panaszkezelőjét, ismételten reklamál, ahol is a szokásos udvarias kötelező mondatokon kívül semmi mást nem tud meg, mint azt, hogy március óta nem regisztrált a rendszer sem díjbekérő küldését, sem befizetést. 

 

Mindezek után talán érdemes lenne a Diginek új informatikusok után nézni, akik rendbe teszik a rendszert,  a jelenlegieket pedig nem tovább fizetni, mert a reklamációk ellenére sem végzik el a dolgukat.