Rabszolgákról, vevőkről, üzletről

A II. Dél-Dunántúli Online Marketing Konferencia középpontjában az online marketing áll,  azonban a rendezvény előadói számos más, kapcsolódó szakterületre is kitekintenek.


Mi jellemzi ma az online marketing világát, s miként változik ez a közeg? A Big Marketing Day elsősorban ezzel foglalkozik majd. A már nyilvános előadástémák közül e körbe sorolandó Erős Gábor online marketing coach előadása is. A Hogyan kezeld vevőidet?! Adj el többet ugyanannak! címmel egyebek mellett arról beszél majd, hogy milyen okai lehetnek a vevők elfordulásának, s valóban a piac rabszolgájává kell-e válnia annak, aki nem akarja elveszíteni őket.


Müller-Váczi Lívia online marketing tanácsadó pedig arra keresi a választ előadásában Hol érdemes neked hirdetni? – Facebook vs. Google Ads. Az Üzlet az Instagramon? Több van benne, mint gondolnád…  címmel beszél majd  Gere Alexandra a szóban forgó online közösségi portálban rejlő  üzleti - startégiai - lehetőségekről,  egyben bemutatva  a hozzá kapcsolódó technikai alapokat, hogy a konferencia résztvevői valóban elkezdhessék kialakítani a saját  hatékony Instagram marketingjüket. Szükségük is lesz rá, ugyanis jelenleg Magyarországon a marketingesek 18 százaléka használja az Instagramot különböző marketing célokra, és csupán ezek 1 százaléka  teszi ezt tudatosan, stratégiában gondolkodva. A szakértő mindemellett az online marketing egy rendkívül dinamikusan növekvő területére, a jelenlegi influencer piac lehetőségeibe is bevezeti a hallgatóságot. Ez pedig annak kapcsán is érdekesnek ígérkezik, hogy a Big Marketing Day-en Bánki Beni influencer, YouTuber, előadóművész is a közönség elé lép majd.


Az RG Stúdió  és a PTI Communications társszervezésében szeptember 18-án a pécsi Tudásközpontban sorra kerülő konferencián tizenegy előadás hangzik el, valamint számos  workshop keretében kerül terítékre az online marketing  a kapcsolódó egyéb szakterületekkel karöltve.