Feltörekvő, sikerre vágyó cégek napja

Másodszor ad otthont Baranya székhelye a Dél-Dunántúli Online Marketing Konferenciának,amelyre elsősorban a régióból várják a feltörekvő, sikerre vágyó cégek képviselőit szeptember 18-án.


A Tudásközpontban megrendezésre kerülő konferencia elsődleges célja, hogy előadások, workshopok segítségével bemutassa az online marketing  állandóan  változó világát, sőt egy kicsit ki is tágítsa azt.


A dél-dunántúli mikro-, kis- és középvállalkozások fejlődésének fontos, gazdasági fellendülésüknek leghatékonyabb eszköze az online marketing – határozta meg a Big Marketing Day alapelveként a brand gazdája, a pécsi RG Stúdió. Az első sikeres konferencia után idén is célként tűzték ki maguk elé, hogy egyrészt bemutassák az online marketing területén sikereket elért vállalkozások jó gyakorlatait, másrészt felhívják a figyelmét -  induló, már évek óta működő – vállalkozásoknak az érdekes trendekre, a hatékonyan használható megoldásokra.


– Idén bővítettük a kört – hangsúlyozza  Erős Gábor online marketing coach, az RG Stúdió társtulajdonosa. – Abból indultunk ki, hogy az online marketing a cégek számára stratégiailag fontos pénztermelő eszköz, ám ahhoz, hogy az általa létrejövő bevételek a lehető legjobban hasznosuljanak a vállalkozáson belül, szükség van menedzsment szemléletre és stratégiai gondolkodásra is. Ezeket figyelembe véve idén az online marketinghez kapcsolódó területekről, például a márkaépítés és a piackutatás témájában is szervezünk előadást.


Az RG Stúdió  és a szintén pécsi pr-cég, a PTI Communications társszervezésében sorra kerülő konferencián a résztvevők tíz előadás, illetve workshop keretében sajátíthatják el az online marketing és a kapcsolódó egyéb szakterületek ismereteit, tapasztalatait. A többi közt a brandépítés, a PR és média, valamint az e-kereskedelem témák mellett olyan információkkal is gazdagodhatnak, hogy miként lehet a leghatékonyabban megjelenni a közösségi médiában, továbbá hogy mire érdemes odafigyelni vállalkozóként a GDPR kapcsán.


A Big Marketing Day a szakmai előadásokon és workshopokon túl kapcsolatépítési, tapasztalat megosztási lehetőséget is kínál a résztvevőknek – nem csak egymással, de a szervezőkkel, a támogatókkal és az előadókkal együttesen is.