Az irodaköltöztetés legfontosabb lépései

Ugyanis határozottan nehezítő tényező, hogy az irodai munka nem állhat meg, nem lehet hetekre, de sok esetben még napokra sem megakasztani a munkafolyamatokat, ellenkező esetben elbukott projektekkel, ezáltal pedig jelentős bevételkieséssel lehet számolni. De mit tehetünk annak érdekében, hogy a felmerülő problémákat minimalizálni tudjuk? Ennek jártunk utána.

 

Kezdjük a költöztetést teendőlista megírásával!

 

A teendőlista írása manapság nagyon trendi lett, de ez nem baj, hiszen bizonyítottan haszna van. Persze nem csupán a napi vagy a heti teendőkről érdemes listát vezetni, hanem az egyes folyamatokról is, mint amilyen a költözés, legyen szó lakás vagy iroda költöztetéséről.

 

A lista írásakor ugyanis sorba vehetjük a szükséges teendőinket, nem fogunk semmit elfelejteni, és ha valamilyen módon jelezzük a listán, hogy mely feladatokkal készültünk már el, akkor az is rögtön átláthatóvá válik, hogy mennyi feladatunk maradt még a költözésig.

 

Mérjük fel a helyszínt és szelektáljunk egyidőben!

 

A költöztetés során a legnagyobb feladat nyilvánvalóan a szükséges holmi felmérése és szükség esetén a csomagolása. Azonban mielőtt minden egyes tételt nekilátnánk becsomagolni, ajánlott megfontolni, hogy az adott dolog, legyen szó iratról, gépről vagy akár bútorról, valóban kelleni fog-e az új helyen. A már szükségtelen iratokat megsemmisíthetjük, a gépeket a megfelelő helyeken leadhatjuk, és a szükségtelen bútorokat pedig kiselejtezhetjük, de ha olyan állapotban vannak, akkor akár eladásra is kínálhatjuk.

 

A szelektálásnak azért is van jelentősége egy költöztetés során, mert egyrészt a költöztetendő holmi csökkentésével mérsékelhető a költöztetés költsége is, másrészt pedig a felesleges dolgok átköltöztetésével sok esetben rengeteg értékes hely kerül lefoglalásra, holott erre nem lenne szükség.

 

Kérjünk profi segítséget!

 

Bár elsőre bizonyára költséghatékony megoldásnak tűnik a munkatársak segítségét kérni a költöztetésben, de ha kiszámoljuk ennek a díjazását, illetve figyelembe vesszük egy profi költöztető cég szolgáltatásának árait, nem biztos, hogy jobban járunk, ha saját magunk próbáljuk megoldani a feladatot. Nem beszélve arról, ha bármelyik kolléga rosszul emel a költöztetés során, akkor az munkahelyi balesetnek számít, aminek nem csupán anyagi vonzata van, hanem akár hetekre is kieshet a munkavállaló.

 

Többek közt ezért is éri meg egy profi csapatot megbízni, akik nem csupán a csomagolás terhét vehetik le a vállunkról, hanem a szállítást is, és mindezt a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban.

 

Amennyiben neked is irodaköltöztetésben jártas, megbízható költöztető cégre van szükséged, keresd a Visszuk.hu profi szakembereit, biztosan nem fogod megbánni!