Miben rejlik a webshop marketing sikere?

Kiemelkedni a hasonló piaci szegmensben tevékenykedők közül szintén küzdelmes. Legalábbis akkor, ha nem ismerjük fel, hogy szükségünk van egy profi full-stack online marketing ügynökségre is a sikerhez. Az erős versenyben csak akkor szerezhetünk meg minél több ügyfelet, ha az összes fegyverrel (azaz marketing eszközzel) felszerelkezünk, s éppen ebben lehet segítségünkre a 7Blog webshop marketing szolgáltatása. 

 

Mit nyerhetünk a veterán ügynökséggel?

 

A 7Blog különlegessége a full-stack működés, azaz nem kell választanunk a “részterületek” közül, ugyanis arra helyezik a fókuszt, ami a legnagyobb profitot hozza a vállalkozásunk számára. Kiaknázhatjuk az organikus forgalom, az e-mail automatizáció és a hirdetések erejét egyaránt. 

 

A sikerhez mindent bevetnek, ugyanis több mint 100 online marketing eszközzel támogatják vállalkozásunkat. Néhányat kiemelve, például SEO, A/B tesztek, analitika, versenytárs elemzés, influencer menedzsment, automatizáció.

 

Ami pedig mindezek mellett elengedhetetlen, az a mérés és az optimalizáció. Úgy véljük, nem kell hosszasan ecsetelni, hogy miért érhetünk el komoly versenyelőnyt, ha őket választjuk.

 

Az együttműködés által fejlődhetünk

 

Nemcsak vállalkozásunk profitálhat a közös együttműködésből, ezalatt mi magunk is tanulhatunk, minden újdonságot elsőként próbálhatunk ki, beleláthatunk az új technológiákba.

 

Természetesen eközben növekedhet a cégünk, külföldi vizekre evezhetünk, messze lehagyhatjuk a versenytársakat, gyarapíthatjuk a visszatérő vásárlók körét, növekedhet az árbevételünk és a márkaismertségünk is.

 

A full-stack ügynökség előnye, hogy teljes digitális palettával áll rendelkezésünkre, egy senior szakértőkből álló profi csapattal dolgozhatunk, miközben “egy kézben” összpontosul minden. Nem szükséges egyesével felkutatnunk a külön területek specialistáit, ugye milyen jól hangzik?

 

Mi jelenti a legnagyobb nehézséget az e-kereskedelemben?

 

Leginkább a hatalmas verseny, ugyanis rengeteg cég hasonló szegmensben tevékenykedik, s ebből kifolyólag a célközönség is ugyanaz. Ráadásul mivel manapság minden téren bőséges a választási lehetőség, a vásárlók is hajlamosak elveszni ebben a széles felhozatalban. A mi dolgunk, hogy kitűnjünk a tömegből, másképp kommunikáljunk, s megtaláljuk azokat a marketing eszközöket, amelyek a leginkább a segítségünkre lehetnek. 

 

Ez kicsit ahhoz hasonlíható, mint amikor a sok egészséges életmódtipp közül igyekszünk a szervezetünk számára legideálisabbat megtalálni. Amennyiben a vállalkozásunk sorsát a full-stack ügynökség gondjaira bízzuk, célirányosan menetelhetünk előre.