Hasznos visszajelzések a BIX kimutatások segítségével

 

A BIX segítségével mindez rendkívül egyszerűen megoldható. Ők ugyanis helyettünk végzik el ezt a fajta utánkövetést, illetve testre szabott űrlapok segítségével gyűjtik az ügyfeleink értékes meglátásait az általunk kínált termék, szolgáltatás vagy a nyújtott kiszolgálás kapcsán.

 

Nekünk gyakorlatilag csak annyi dolgunk van, hogy a kapott adatokat elemezzük, és felhasználjuk azt a belső folyamatok fejlesztésére.

 

Rövid bejegyzésünkben tehát azt mutatjuk meg, hogy miként tehetünk szert értékes visszajelzésekre a BIX kimutatások segítségével.

 

Ágazatokra specializált űrlapok és tűpontos visszajelzések

 

A BIX nem elégszik meg egy felületes kérdéssorral, hanem a kristálytiszta feedbackek érdekében ágazatonként testre szabott űrlapokkal dolgozik. Ennek megfelelően külön kérdéssorral segíti a gyártók, a kereskedők és a szolgáltatók munkáját is.

 

Ezen kívül a megrendelői, illetve a beszállítói elégedettség nyomon követése is elkülönített formában történik.

 

A visszajelzések úgy adnak még inkább pontos képet, hogy a szokásos pontozásos megoldás helyett a BIX űrlapok szöveges válaszokkal operálnak. Ezáltal világosabban láthatjuk az egyes véleményeket, egyúttal nagyobb aktivitásra is tudjuk ösztönözni a régebbi ügyfeleinket.

 

A hitelesség érdekében a begyűjtött adatok telefonon kerülnek ellenőrzésre

 

Felismerve, hogy valódi érték csakis a hiteles adatokban rejlik, a BIX call centerének munkatársai telefonon is ellenőrzik a begyűjtött elégedettségi adatokat.

 

Ezzel az utánkövetéssel egyrészt kiszűrhetők a nem valós személyek, el lehet kerülni az esetleges rágalmazást, valamint az érzelmileg kissé túlfűtött reakciók élét is sikerülhet tompítani.

 

Egyúttal el tudjuk érni, hogy hamis információ ne jelenjen meg, tudjuk kezelni a fennálló panaszokat, és egyben tovább lehet mélyíteni az ügyfélkapcsolatokat.

 

A BIX egyéb adatokkal is segíti cégünk fejlődését

 

A BIX komoly hozzáadott értéke a Bisnode-dal való együttműködés, melynek köszönhetően számos egyéb adat áll rendelkezésünkre, illetve lehetőséget teremt a következtetések levonására.

 

Az iparági benchmark információkat szemügyre véve például meg tudjuk állapítani, hogy a versenytársakhoz viszonyítva mennyire számítanak jónak az értékeléseink. Továbbá pontos rálátást kapunk arra, hogy mely termékeink számítanak népszerűnek.

 

Egyúttal megismerhetjük cégünk leginkább elkötelezett ügyfeleit, akik visszatérő vásárlóként az egyik legnagyobb értéket jelentik a vállalkozásunk működése kapcsán.