6,2 milliárdért hirdették „Bözsit”: az ATV és az Echo TV kasszírozta a legtöbbet

Nem volt egyszerű dolga a portálnak, az Erzsébet Utalványforgalmazó a jogerős bírósági ítélet ellenére sem volt hajlandó sokáig kiadni az adatokat, csak most, amikor büntetőfeljelentést tettek a cég ellen.

 

Az adatok ráadásul még így is hiányosak, ezért csak annyit lehet mondani, hogy a 6,2 milliárd forint a minimum, amennyit elköltöttek. Sőt, ebben nem szerepel a 2017-es és az idén tavaszi reklámozás sem.

 

Az utalványok hirdetéseire a legtöbbet az ATV-nek fizettek, ott 1,7 milliárd forint értékben reklámoztak, de 1,3 milliárdot kapott az Echo Tv is. Épp csak nem lett meg az egymilliárdos határ a Magyar Időknek, oda 995 millió forint jutott.