Webáruházad van? Akkor figyelj a TikTok-ra is!

Miért figyelj a TikTok-ra?

 

Amikor a webáruház készítés mellett döntöttél, tisztában voltál azzal, hogy ha jól csinálod, akkor ez a jövőben biztos bevételi forrássá válhat. Ehhez azonban be kell vetned mindent, amivel nemcsak a közvetlen környezetedben leszel ismert, hanem akár az egész országban (vagy más országokban) is. 

 

Ennek eléréséhez nélkülözhetetlen a hazánkban oly jól ismert Instagram és/vagy a Facebook használata. No meg persze a TikToké is, amire egyre nagyobb figyelem irányul a webshop üzemeltetők részéről, akik felfedezték benne a kihagyhatatlan lehetőséget. Ideje, hogy te is a nyomdokaikba lépj, és napi szinten használd. Miért? Azonnal kiderül!

 

De mi is az a TikTok?

 

A TikTok rövid videókra épülő közösségi médiaoldal, ami egyre több rajongót mondhat a magáénak. A videókat sokan megnézik a rövidségük miatt (ezek általában 1-2 percesek), így egy-egy felhasználó a szabadidejében sokat képes megnézni akkor, amikor a TikTokot választja időtöltésnek. Minél többet néz meg, annál nagyobb az esélye annak, hogy a tiéd is köztük lesz.

 

Webáruházas szempontból az sem mellékes, hogy a TikToknak a fiatalabb korosztály hódol legjobban, akik gyakrabban vásárolnak az internetről, és nyitottabbak az újdonságokra is. Ráadásul a TikTok a vállalkozások számára ingyenes, sokféle statisztikai funkciója van, így a későbbiekben könnyen átfogó képet tudsz kapni a TikTok oldalad működéséről.

 

Miként használd a TikTok-ot a webáruházad felfuttatására?

 

Nagyon lényeges a közönséged meghatározása, ami szerepet játszik a megfelelő marketingstratégia kialakításában is. A közönséged javarészt fiatalokból fog állni, így ennek megfelelően kell a marketingkampányodat és magát a TikTok fiókodat is menedzselni.

 

Kihívást fog jelenteni az is, hogy a TikTok videókra épül, azaz ha a webshopodat itt szeretnéd népszerűsíteni, akkor videókat kell készítened. Ez egy kicsit rémisztő lehet, de napjaink okostelefonjával már minden könnyen kivitelezhető. Akár tervezetten, akár a spontaneitásra alapozva, de te is hozzáláthatsz majd. A TikTok videók készítése sikerre visz, hiszen a webáruházad hírnevét könnyebben el lehet juttatni a potenciális vásárlókhoz.

 

  • -Készíts az éppen népszerű hashtageknek megfelelő videókat a webáruházadról, így nagyobb eséllyel kerülhetsz be a gyakran megnézett videók közé

  • -A „Neked” menüpontot is használhatod, ami a felhasználók szokásaihoz van igazítva. Ide bekerülni csak a jobb videókkal lehet. Ez garantálja ugyanis, hogy az érdeklődők végignézik azt, amit csinálsz. 

  • -Soha ne készíts 7-8 perces videókat - pláne az elején -, mert a felhasználók jobban szeretik 30-60 másodperces változatokat.

  • Népszerűsítsd a webshopodat és a vásárlás előnyeit minden alkalommal. 

 

A webáruházadnak foglalkoznia kell a Facebook és az Instagram mellett a TikTok-al is, így ha hallgatsz a Webáruház készítés árak csapatára, akkor egyik lehetőséget sem hagyod ki, hogy vállalkozásod minél hamarabb sikerre vidd!