Ön hogyan képzeli el egy kiváló partnercég minőségpolitikáját?

Nézzünk meg egy jó példát arra, hogy milyen lehet egy kiváló partnercég minőségpolitikája, ami valószínűleg Önnek is szimpatikus lesz!

 

A minőségpolitika alapja: ügyfelek elégedettsége

 

Ez talán evidens, mégis érdemes megemlíteni, mert nagyon fontos. Valamint azért is érdekes kérdéskör, mert mindenki mást ért alatta. Vannak, akik automatizálnak, ezáltal időt spórolnak maguknak, és olykor az ügyfeleiknek is. Ebből lesznek aztán a soklépcsős menürendszerek, melyek előbb kergetik az őrületbe az embert, és nem szolgálnak valódi megoldással.

 

Éppen ezért fontosabb az, hogy garantáltan ne beszéljen el egymás mellett a két partner. Ennek a legjobb módja a személyes vagy online, de mindenképp szóbeli kapcsolattartás. Persze könnyebb leírni valamit a chatfelületre, azonban ez végül nem lesz gyorsabb, mint egy telefonhívás. Valamint szóban van lehetőség azonnal visszakérdezni, így több információhoz is juthatunk, mint egy-egy e-mail során.

 

Ezáltal pedig mindenképp elégedettebbek leszünk, és érezni fogjuk, hogy foglalkoznak velünk, fontosak vagyunk a partnerünk számára.

 

A legfontosabb: információbiztonság

 

Egy vállalkozás életében eljön az a szakasz, amikor az információi lesznek a legértékesebbek. Még mielőtt elérne idáig, olyan partnereket kell keressen, akiknek Önhöz hasonlóan fontos a cég adatbiztonsága. Egyszerűen nem szivároghat ki semmi, és megfelelő védelemmel kell rendelkezzen a partner!

 

Fontos, hogy egy cég ne vállaljon el mindent, csak azt, amit tud is teljesíteni! Ez kifejezetten nagy előny, főleg a B2B piacon. Ott van például az informatikai szektorban többek között a kiváló raktárkezelő programjáról híres Mav-IT.hu

 

Ők olyan komolyan veszik a fentieket, hogy minőségpolitikájuk egyik sarokköve a biztonság és a minőség. Csak abba az együttműködésbe kezdenek bele, melynél garantálni tudják a szakszerű és biztonságos teljesítést. Az ilyen cégekkel érdemes együttműködni!

 

Semmi felesleges adminisztráció

 

Senki sem szereti a bonyolult és a felesleges adminisztrációs feladatokat. A minőségirányítási rendszerek esetén is igaz ez. Van egy jól bevált és dokumentált ISO 9001 rendszer, mely mellé sok esetben felesleges másikat bevezetni.

 

A legtöbb cégnél a gyakorlatban jól működnek (jobb esetben akár le is vannak írva) az egyes folyamatok. Ezek között megtalálható sok olyan is, ami megfelel a legtöbb szabványban leírtaknak. Egy kiváló partnercég éppen ezért nem erőltet az Ön cégére egyetlen irányítási rendszert sem, hanem először megvizsgálják ezt, hogy eddig mi működött.

 

Reakció a változásra

 

Minden fejlődik és változik. Ezért fontos a rugalmasság, hogy az új igényekre, a fejlődésre is nyitott legyen egy cég minőségpolitikája.

 

(x)