Mobil kormányablak várja az ügyfeleket minden szerdán 8-16 óráig az Önkormányzat parkolójában.
Jó hír, hogy bár az Okmányirodát átépítési munkák miatt határozatlan időre bezártak, mégsem kell minden esetben átutaznunk Monorra, hivatalos ügyeinket intézni.
A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok:
Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés
• személyazonosító igazolvány (eSZlG) ügyintézés;
• útlevél ügyintézés;
• vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;
• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;
• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);
• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;
• NEK adatlap (regisztráció);
Gépjármű-ügyintézés
• járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén); • járművek forgalomból történő kivonása;
• jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;
• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;
• elveszett,' eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;
• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;
• származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.
Egyéb feladatok