Nem maradunk Okmányiroda nélkül

Mobil kormányablak várja az ügyfeleket minden szerdán 8-16 óráig az Önkormányzat parkolójában.


Jó hír, hogy bár az Okmányirodát átépítési munkák miatt határozatlan időre bezártak, mégsem kell minden esetben átutaznunk Monorra, hivatalos ügyeinket intézni.


A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok:


Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés


• személyazonosító igazolvány (eSZlG) ügyintézés;

• útlevél ügyintézés;

• vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;

• elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi    okmányok cseréje;

• parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);

• lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;

• NEK adatlap (regisztráció);


Gépjármű-ügyintézés


• járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);        • járművek  forgalomból történő kivonása;

• jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;

• közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;

• elveszett,' eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi   engedély, törzskönyv pótlása;

• megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;

• származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.


Egyéb feladatok


  •  Adatszolgáltatás a személyi adat-és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül); 
  •  adatletiltási kérelmek átvétele; 
  •  egyéni vállalkozói ügyek intézése; 
  •  ügyfélkapu regisztráció; 
  •  Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele; 
  •  Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció; 
  •  Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése;