Kis irodák költöztetése

Mérjük fel a helyszínt!

 

Első lépésben a legfontosabb teendőnk irodaköltöztetés előtt, hogy tisztában legyünk azzal, mit akarunk vinni az új irodába és mit hagynánk hátra. Ha pedig már úgyis szemügyre vesszük a berendezést, azt is célszerű megtervezni, hogy milyen sorrendben szállíttassuk a berendezést ahhoz, hogy a munka fonalát mielőbb újra felvehessük és a költözködés ne okozzon különösebb fennakadást az iroda életében.

 

Persze ehhez az is szükséges, hogy a kollégákat időben, akár 4-5 hónappal a költözést megelőzően értesítsük a költözésről, hogy mindenkinek legyen elég ideje felkészülni a változásra.

 

Írjunk teendőlistát!

 

Teendőlista írásával sokat könnyíthetünk a dolgunkon, hiszen egyrészt nem kell mindent fejben tartanunk, másrészt azonnal átláthatóvá válik, hogy mely feladatokat végeztük már el, és még mennyi mindennel kell végezzünk a költözésig.

 

Azonban nem csupán egyetlen listát ajánlott írni, hanem akár többet is, hiszen ha fázisonként sorakoztatjuk fel a feladatokat, akkor nem csupán hatékonyabbá tehetjük a költözést, hanem biztosak lehetünk benne, hogy semmi sem fog elfelejtődni.

 

Szelektáljunk időben!

 

A régi dokumentumokat, melyeket már nem szükséges őrizgetni, érdemes megsemmisíteni, és nem magunkkal vinni az új helyre, hiszen egyrészt csak a helyet foglalná, másrészt a költségeket is növeli, ha olyan holmit költöztetünk, amire már nincs szükségünk.

 

A régi dokumentumokon kívül ez vonatkozik az egyéb irodaszerekre és a bútorokra is, vagyis törekedjünk arra, hogy valóban csak azt a holmit költöztessük, amire az új irodában szükségünk lesz.

 

Vegyünk igénybe profi segítséget!

 

Bármekkora irodát is költöztetünk, fontos, hogy mielőbb megtörténjen a helyváltoztatás, és újra folytatódhasson a munka már az új irodában. Persze biztos, ami biztos alapon jó, ha mielőbb értesítjük az ügyfeleket és a szolgáltatókat is a címváltozásról és a várható átmeneti fennakadásról.

 

Hogy ez a fennakadás valóban csak átmeneti legyen, érdemes profi költöztetők segítségével lebonyolítani a folyamatot, hiszen nekik rendelkezésükre áll minden eszköz és persze tapasztalat, amivel a leggyorsabban és leghatékonyabban kivitelezhető egy irodaköltöztetés.

 

Amennyiben te is szeretnéd az irodádat zökkenőmentesen költöztetni, vedd fel a kapcsolatot a Visszuk.hu irodaköltöztetésben jártas csapatával, garantáltan elégedett leszel a szolgáltatással!