Milliós kereset a saját tudásodnak köszönhetően

A következő cikkben bemutatunk neked néhány tippet, amik segíthetnek, hogy profi értékesítő legyél, lehetőleg minél kevesebb elakadással.

 

A bevétel tervezése

 

Ahhoz, hogy el tudd érni a céljaidat, először ki kell tűzni őket. És nem elég csak a hasadra csapva kijelenteni, hogy neked akkor kell 2 millió forint havonta. Tudnod kell azt is, hogyan jutsz el eddig az összegig. Hány üzletet kell hozzá nyélbe ütnöd? Az eddigi statisztikák alapján ehhez a darabszámhoz hány emberrel kell felvenned a kapcsolatot? Ez hány telefont/szórólapot/Facebook-hirdetést jelent? Ezeket mennyi idő alatt tudod megcsinálni? 

 

Építsd fel tehát tudatosan előre az egész hónapodat, írd le, aztán már csak annyi a teendőd, hogy tartsd magad a leírtakhoz. Ehhez persze elengedhetetlen, hogy ismerd az eddigi eredményességedet, és hogy tisztában legyél a saját képességeiddel. Irreális számokkal ugyanis nem fogod elérni a várt eredményt.

 

Szükséged lenne egy konkrét iránymutatásra? Szeretnél Te is 90 nap múlva 1 millió Ft felett keresni? Jelentkezz a SalesKurzus.hu programjára, hogy minél eredményesebb lehess a munkádban!

 

A kapcsolatfelvételtől az eladásig

 

Az, hogy mennyi idő telik el a kapcsolatfelvétel és a tényleges eladás között, azt a termék is nagyban meghatározza, de a megfelelő értékesítői attitűd sokat tud javítani a helyzeten. Ebből kifolyólag egyáltalán nem mindegy, hogy mennyire vagy határozott az első beköszönő hívásnál, hogy mennyi információd van előzetesen az ügyfeledről, vagy hogy mennyire ismered az értékesítés pszichológiáját. Ez persze nem egy varázslat, de a legtöbb esetben hasznodra tud válni, ha ismered, milyen folyamatok játszódnak le egy döntéshozó fejében, vagy hogy melyek azok a pontok, amikor érdemes rámenősebbnek vagy éppenséggel hallgatagabbnak lenni.

 

Amikor az ügyfél a végső kérdéseit teszi fel, és felmerül az árazás, számtalan értékesítőnél benyomódik egy pánikgomb. Ezzel pedig egy tökéletesen felépített és kivitelezett tárgyalást/tárgyalássorozatot is tönkre lehet tenni. 

 

Ügyfélnyilvántartás és panaszkezelés

 

Ahhoz, hogy az ügyfeleid hosszú távon elégedettek lehessenek, nem elég csak az eladás lezajlásáig tudni róluk mindent. Hála a modern technikának és eszközöknek, már nagyon könnyen tudsz minden hasznos adatot rendszerezni az ügyfeleidről. Ha véletlenül panasz merülne fel, ezek a rendszerek nagy segítséget jelenthetnek, hiszen meg tudod őrizni a személyesség érzését, erősítheted az ügyfeled beléd vetett bizalmát is.