Billingo – megújult az új bizonylat kiállítása oldal

A megújult oldalhoz korábban igényfelmérő kérdőívekben kért tippeket a cég, melynek köszönhetően számos nagyszerű ötlet érkezett. Ezek megvalósítását követően még átláthatóbbá vált a felület. A nyár végéig minden fiók frissül az új felületre.

 

Milyen újdonságok kerültek az új bizonylat kiállítása oldalra?

 

Mostantól a bizonylatok kiállításának első lépéseként lehet kiválasztani, hogy milyen változatra van szükség. Lehet számlát, díjbekérőt, előlegszámlát kiállítani, valamint az említett változatok elektronikus formája is kiállítható, mely időbélyeggel van ellátva.

 

További változtatás, hogy az adószámmal rendelkező partnereknél nem kell többé a vevő adózási típusának megjelölésével foglalkozni. Erre azért nincs többé szükség, mert a Billingo ezt automatikusan megteszi az adószám beírását követően.

 

Egyszerűbbé vált a címmegadás, valamint rendezettebbé a fizetési adatok

 

A megújult oldalon nem kell többé tagolni a címeket. Nincs szükség a rubrikák közötti lépkedésre, mivel az összevonást követően a teljes cím egyszerre beírható. Emellett rendezettebbé váltak a fizetési adatok.

 

Felülre került a fizetési mód, a határidő, a bankszámlaszáma és a készpénzátvételi hely. Alulra pedig a számla nyelve, a kedvezmény, valamint a kerekítés. Ennek a változtatásnak köszönhetően sokkal áttekinthetőbbé vált a Billingo új bizonylat kiállítása oldala.

 

Átláthatóbb megjelenítés, valamint Másolás és Megjegyzés gombok 

 

Az említett újítások mellett a díjbekérők és az előlegszámlák megjelenítése is változott. Sokkal átláthatóbb lett, hiszen az összeg feltüntetésével szerepelnek a számlázandó termék fölött. Továbbá ezentúl a Másolás gomb használatával gyorsan és egyszerűen duplázhatóak, illetve triplázhatóak a tételek. A Megjegyzés gombnak köszönhetően pedig egyszerűen írható megjegyzés a különféle termékekhez, valamint a szolgáltatásokhoz. Ezentúl a Kedvezmény mező a tételek összesítőjénél kap helyet. Így egyszerűbbé vált a kedvezmény kezelése, hiszen annak beírásakor látható, hogy hogyan módosul a fizetendő végösszeg.

 

Ráadásul ide került a Kerekítés a bizonylaton opció, közvetlenül a bruttó végösszeg fölé. Az e-mail-cím megadásának lehetőségei is változtak. Mostantól két helyen is megadható a partner elektronikus elérhetősége, egyrészt a bizonylat felület alsó részén, másrészt pedig a partneradatoknál. Még egy fontos információ a végére: a NAV online számla beküldés blokk ezentúl a bruttó végösszeg alatt látható.